ΟΙ ROLLING STONES ΕΧΟΥΝ ΤΙΤΛΟ ΚΑΙ ΣΗΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!!!

Η Rock μουσική, είναι η πολιτικό-θρησκευτική επανάσταση επηρεασμένη από τον Ελληνικό πολιτισμό, την Ελληνική σκέψη, την Ελληνική φιλοσοφία και την Ελληνική κοσμοθέαση και άποψη, των πραγμάτων παγκοσμίως. Η Rock είναι η αντίδραση στην δράση της εξουσίας που θέλει τον κόσμο ως προβατοποιημένο όχλο, υπάκουο και πάντα πρόθυμο στις εντολές, όσο και ανήμπορο να αντιδράσει. Όλοι έχουμε δει και ξέρουμε τι γίνεται όταν ο λαός, σε όλες τις χώρες του κόσμου, επαναστατεί ενωμένος. Το πρώτο βήμα της προβατοποίησης, είναι η θρησκευτική παράνοια που μας ''φυτεύουν'' από τα πρώτα μας βήματα. Αυτό θα μας κάνει δουλοπρεπείς, υπάκουους, φοβισμένους. Το δεύτερο βήμα είναι η πολιτική μας εκμετάλλευση. Εκμεταλλεύεσαι πολύ πιο εύκολα τον φοβισμένο όχλο, παρά τους ελεύθερους και υγιώς σκεπτόμενους ανθρώπους. Σε έναν κόσμο που έχουν κυριαρχήσει οι θρησκείες πλέον ως δόγμα, (η θα κάνεις αυτό που σου λέμε, η θα υποφέρεις μετά στους αιώνες των αιώνων) είναι αδύνατον να σταθεί και να βρει χώρο η λογική. Εδώ έρχεται η αντίδραση στο κατεστημένο με φωνές κάποιων μέσα από το ίδιο το πλήθος που βρήκαν την δύναμη να αντιδράσουν. Η μουσική από την αρχαιότητα είναι ''φάρμακο'', ''πανάκεια'' και επιφέρει την θεραπεία. Κατά τον μεσαίωνα όμως Σατανοποιήθηκε, γιατί οι ΜΟΥΣΕΣ είναι Ελληνίδες. (Σύζυγος του Δία ήταν και η Μνημοσύνη που γέννησε τις εννέα Μούσες. (Απολλόδωρος, Α 3.1)  Οι Μούσες γεννήθηκαν στην Πιερία και ζούσαν στον Όλυμπο. Ήταν οι Θεές της μουσικής, των μουσικών οργάνων, του χορού, των γλεντιών και της ποίησης. Διασκέδαζαν τους Ολύμπιους στα συμπόσια τραγουδώντας τους με τις ακούραστες φωνές τους θείες μελωδίες και ύμνους, παίζοντας την λύρα). Γιατί το τραγούδι είναι «ΤΡΑΓΟΥ ΩΔΗ», (θυμηθείτε τον Θεό Πάνα που παίζει μουσική με τα συρίγγια και τον αυλό του) ενώ η τραγωδία ετυμολογείται ως: «ΤΡΑΓΟΥ ΩΔΗ στον ΔΙΑ». Ξεκινήσαμε με τους ''Rolling Stones'' ως παράδειγμα από ένα συγκρότημα που είναι ευρέως γνωστό σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης τα τελευταία 50 χρόνια, είναι όμως το μόνο; ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ!!!! Το ίδιο έργο συνεχίζεται μέχρι τις μέρες μας με διάφορα συγκροτήμα και μάλιστα πολύ πιο έντονα στα εξελίξιμα είδη της Rock, δηλαδή στην HARD ROCK, HEAVY METAL, THRASH METAL, EPIC METAL, ενώ με προσεγγίσεις σε πιο ''μυστηριακό'' κομμάτι (σε ότι έχει να κάνει με τις σκοτεινές ενεργειακές δυνάμεις) συνεχίζει η BLACK METAL, αν και τις περισσότερες φορές ξεφεύγει και ''κλείνει'' προς την χριστιανική ιδεολογία, ουσιαστικά υποστηρίζοντας την, με τις δήθεν επικλήσεις της χριστιανικής ανακάλυψης του Σατανά, αυτού δηλαδή που ανακαλύφθηκε για να εκφοβίζουν τον κόσμο και να γεμίζουν οι εκκλησίες, κάτι που φυσικά ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ στην αρχαία Ελληνική κοσμοαντίληψη, κοσμοθεωρία, φιλοσοφία, θρησκεία κτλ. H Rock έκανε την αρχή, αλλά η Hard Rock και το Heavy metal έφτασαν στα υψηλότερα επίπεδα μάθησης και διάδοσης των Ελληνικών γνώσεων στις πλατιές μάζες του πλανήτη. Θα αναφέρω χαρακτηριστικά μερικά από τα χιλιάδες συγκροτήματα και τραγούδια για να δώσω μια εικόνα.
1) Οι Pink Floyd στο άλμπουμ τους «THE WALL» έχουν το πιο γνωστό τραγούδι τους με τίτλο: «Αnother brick in the wall» (άλλο ένα τούβλο στον τοίχο). Προσθέτουν δηλαδή ένα ακόμη ενεργειακό πλάσμα στο σημείο που το θέλουν, στο χτιστό και θεόστραβο οικοδόμημα τους.
2) Οι Βlack Sabbath, που με την πρώτη επαφή (το όνομα του συγκροτήματος τους) μας πληροφορούν ότι ο ΣΑΒΑΩΘ είναι ''μαύρος'' (σκοτεινές δυνάμεις) κι όχι όπως κάποιοι νομίζουν μαύρο Σάββατο. Η πρώτη μεγάλη τους επιτυχία ήταν το «Paranoid» Παρανοϊκός. Και πως να μην είναι κάποιος, όταν από την αρχή της ζωής του ζει σε ένα ψέμα και του δημιουργείται πνευματική σύγχυση δηλαδή παράνοια; Στο παλμαρέ τους και την επίσης μακρόχρονη πορεία τους, έχουν επίσης δεκάδες επιτυχίες που ταρακουνούν συνειδήσεις σε όσους ακούν αυτό το είδος μουσικής.
3) Jim Morrison...!!! Τι να πρώτο πει κάποιος για έναν άνθρωπο που μυήθηκε από τους Σαμάνους (αξέχαστος και ο γνωστός χορός στις συναυλίες του) και κατόπιν, ως συνήθως για κάποιον που επιλέγει το παιχνίδι της αναζήτησης και της γνώσης, κατέληξε στην μοναδική Ελληνική φιλοσοφία, πράγμα το οποίο τον μετέτρεψε σε ποιητή υψηλότατης ευφυΐας που και μόνο γι' αυτό, λατρεύεται ως σήμερα με πλήθος κόσμου να επισκέπτεται το μνημείο του με την Ελληνική επιγραφή: «ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΔΑΙΜΟΝΑ ΕΑΥΤΟΥ» κάθε χρόνο, κάνοντας το τον δεύτερο τουριστικό προορισμό της Γαλλίας μετά το πρώτο που δεν είναι άλλο από τον πύργο του Άιφελ ενώ τρίτος έρχεται η Ντισνευλαντ. Άπειρα τα ποιήματα του που έγιναν τραγούδια με επίκεντρο τον Έλληνα Θεό έρωτα και την 
Ελληνική κατάκτηση του πολιτιμότερου αγαθού ανά τον κόσμο, την ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ. 
Η ζωή είναι δική μου και την κάνω ότι θέλω. Κατά τον Σωκράτη, «πράττω κατά τον Δαίμονα 
εαυτό μου».


Όπως καταλαβαίνετε, η ελεύθερη βούληση και η αντίδραση, χάλασε πολλά σχέδια, με 
 αποτέλεσμα να ''Σατανοποιηθεί'' η Rock και η Heavy metal μουσική. Πως θα μπορούσαν να ανεχθούν να τραγουδάει κάποιος το «God was never on your side» των Motörhead, η το «Working class hero» του John Lennon; Πως θα μπορούσαν να ανεχθούν να μιλάει κάποιος για  «το τέμπλο του Βασιλιά», όταν υπονοείται ξεκάθαρα ότι αυτός δεν είναι άλλος από τον ΑΝΙΚΗΤΟ ΗΛΙΟ που λάτρευαν και τιμούσαν οι Έλληνες όσο και οι υπόλοιποι αυτόχθονες αρχαίοι λαοί του πλανήτη πριν από τον χριστιανισμό (Rainbow - «Temple of the king»). Μήπως θα μπορούσαν να ανεχθούν το «Epitaph» των King Crimson, η το «The Pan within» των waterboys; Μήπως το «Flight of Icarus» των Iron maiden, η το «The Sign Of The Southern Cross» των Black Sabbath που ερμηνεύει ένας κύριος με το όνομα DIO (!!!) και αποκαλύπτει την αλήθεια για τον ''σταυρό του νότου'' από τον οποίο προέρχεται το χρυσό παραμύθι του σημερινού θρησκευτικού σαθρού οικοδομήματος;

Οι χριστιανοί θεωρητικοί στρέφονταν κατά της διασκέδασης, του χορού, των γιορτών και των τραγουδιών, κατηγορώντας όλες αυτές τις εκδηλώσεις ως σατανικές. Χαρακτηριστικά ο Εφραίμ ο Σύρος παρότρυνε: «Μίσησε φορέματα μαλακά, μίσησε βαψίματα όμορφα, μίσησε ομορφιά και τα συνοδεύοντα αυτά δαιμονικά άσματα, κιθάρες και αυλούς, τους κρότους των χορών και τις άτακτες φωνές. Δεν γνωρίζεις άθλιε, πως όλα τούτα σπορά του διαβόλου είναι;… Ποιά γραφή επαινεί τους αυλίζοντες, τους κιθαρίζοντες, τους γελώντες, τους χορεύοντες και τους αγαπώντες τον κόσμο κι όλα τα του κόσμου; Ας τιμήσωμε τις εορτές του Κυρίου όχι με αυλούς και με κιθάρες, ως χριστιανοί κι όχι ως Έλληνες με δάφνες και άνθη η με κάτι άλλο που θα προδίδει Ελληνικό.»

Ο Ιωάννης Χρυσόστομος έλεγε: «Έχω μαζί μου αντί για μουσικά όργανα τις φασκιές που τυλίχθηκε ο Χριστός.» (Λόγος «Εις το Γενέθλιον του Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού».) 

Ο ίδιος έλεγε για τις αρχαιοελληνικές γιορτές: «Αυτό γίνεται η αιτία για ακολασίες και γλέντια, που κρατούν όλη τη μέρα, όλη τη νύκτα, για αυλούς και τύμπανα, για όλα τα τελείως αδιάντροπα, που είναι αισχρά να τα πη κανείς και αισχρότερα να τα πράξη… Διώξαμε μακρυά ξεφαντώματα κι όλη την άλλη μανία κι αισχρότητα.» 
Προχώρησε δε ακόμα περισσότερο χαρακτηρίζοντας τις διονυσιακές γιορτές έργο του Σατανά: «…Επειδή δαίμονες έκαναν παρέλαση στην αγορά. Διότι τα διαβολικά ολονύκτια γλέντια, που γίνονται σήμερα, και τα πειράγματα και οι κοροϊδίες και οι νυκτερινοί χοροί και η καταγέλαστη αυτή κωμωδία αιχμαλώτισαν την πόλη μας χειρότερα από κάθε εχθρό, και πρέπει για αυτά να ντρέπωνται, να πενθούν, να κρυφτούν.» («Λόγος εις τας Καλένδας», παρ. α΄).

Στο «Πηδάλιο» αναγράφεται: «Έως της σήμερον ενεργείται η ελληνική αυτή συνήθεια των Κληδόνων εις πολλούς τύπους… επιλέγοντες εις καθένα εύγαλμα ένα διαβολικόν τραγούδι… ομοίως και οι Μάιοι, ήτοι τα διάφορα άνθη και λουλούδια, που βάνουσι τινές εις τας θύρας των τη α  Μαΐου, επειδή και αυτή είναι συνήθεια Ελληνική και εθνική και αλλότρια προς τους χριστιανούς, καθώς και ο αοίδιμος εκείνος Πατριάρχης Μιχαήλ, ο των φιλοσόφων ύπατος, έλαβε μεγάλην επιμέλειαν και κατήργησε πάντα τα τοιαύτα σατανικά και ελληνικά επιτηδεύματα.»

Ο θεός Παν, σύμβολο ερωτισμού, γίνεται από τους χριστιανούς Σατανάς. Το γυμνό θεωρείται αμαρτία, γιʼ αυτό επί Βυζαντίου καταργείται η τέχνη της Γλυπτικής και η αγαλματοποιία. 

Η Αφροδίτη και ο Διόνυσος είναι κατά τους χριστιανούς αναίσχυντοι: «Τι μοι λοιπόν καταλέγειν τα περί Διονύσου… και Αφροδίτης της αναισχύντου;» (Θεόφιλος Αντιοχείας, «Προς Αυτόλυκον», βιβλ. Γ , παρ. 3.) 

Ο Εφραίμ ο Σύρος συμβούλευε: 
«Μίσησε την ομορφιά».

Σχόλια